zaterdag 27 oktober 2012

Stoffen te koop!

Wil je ook wat moois maken?
Ik krijg heel vaak de vraag of een stof bij mij ingekocht kan worden.
Vaak kan ik wel wat voor jullie betekenen, een stofje kan worden overgenomen van me of ik geef een leuk verkoopadres door waar je de stof zelf kunt kopen.
Maar omdat ik steeds vaker bij de groothandels inkoop groeit de voorraad stof en waarom zou ik dan niet ook de stof los verkopen?
Dus; vanaf nu kun je bij Pimpschuur stoffen inkopen!
Natuurlijk ben ik geen echte stoffenwinkel, hiervoor verwijs ik je graag naar Annelot van www.3pp.nl, maar er valt heel wat leuks te winkelen!
Omdat ik voor Pimpschuur zelf ook van de rollen stof gebruik zijn de rekbare stoffen vaak al voorgewassen en in de droger voorgekrompen, dus kun je meteen aan de slag.

De prijzen van de stoffen zijn exclusief de verzendkosten omdat het goedkoper is om per bestelling te kijken wat de verzendkosten zijn. Zowel voor Nederland als Belgie zal ik mijn best doen de kosten zo laag mogelijk te houden!

Zie je elders op de site een stofje dat je graag zou willen hebben? Mail dan naar info@pimpschuur.nl en dan kijk ik wat mogelijk is. Wellicht kan ik de stof bijbestellen, of heb ik voldoende op voorraad of kan ik een ander verkoopadres voor je zoeken.

Deze stoffen kun je vanaf nu bij Pimpschuur kopen;

=========
Rekbare stof.
Deze prachtige jersey uit Finland verwerkt heerlijk!
Niet verkrijgbaar bij de standaard stoffenwinkels, dus je hebt altijd iets origineels.
Mooi oranje met toch best wel lieve haaien.
De stof is 165 cm breed en is al voorgewassen en in de droger voorgekrompen, dus je kunt meteen aan de slag!

Deze stof kost 19,95 per meter en kan ook per 10 cm besteld worden.

Artikelnummer 8666

========== 
Rekbare stof
Deze geweldige velours komt uit Finland en is niet verkrijgbaar in de standaard stoffenwinkels.
Zo heb je altijd iets origineels!
De stof is 180 cm breed en heerlijk zacht.
Al voorgewassen en in de droger voorgekrompen, dus je kunt meteen aan de slag!

Deze stof kost 22,50 per meter en kan ook per 10 cm besteld worden.

Artikelnummer 8667

==========
Deze super mooie Scandinavische stof is niet verkrijgbaar in de standaard stoffenwinkels, dus ideaal als je op zoek bent naar iets origineels.
De stof is 160 cm breed en gemaakt van 95% biologisch katoen en 5% elasthan.
Maak er een mooi jurkje van, of een longsleeve of een tas of .........
De stof is al voorgewassen en in de droger voorgekrompen, dus je kunt meteen aan de slag!

Deze stof kost 19,95 per meter en kan ook per 10 cm besteld worden.

Artikelnummer 8668

==========
Rekbare stof.
Deze lieve bruine wasbeertjes op zacht blauw zijn overal leuk voor!
Een shirtje, jurkje, rokje, kussenhoes, tas, of .......
De stof is 165 cm breed en is gemaakt van 95% organic katoen en 5% lycra.
Voorgewassen en in de droger voorgekrompen, dus klaar om ermee aan de slag te gaan!
Niet verkrijgbaar in de standaard stoffenwinkels, dus erg leuk als je eens iets anders dan anders zoekt.

(Let op! Deze stof is in bestelling en zal naar verwachting 5 november binnen zijn).

Deze stof kost 16,99 per meter en kan ook per 10 cm besteld worden.

Artikelnummer 8669

===========
Niet rekbare stof.

Is hij niet geweldig deze Woodland trails stof?
De stof is 112 cm breed, 100% katoen en niet verkrijgbaar in de standaard stoffenwinkels.
Ideaal als je op zoek bent naar iets anders dan anders.

Deze stof kost 14,95 per meter en kan ook per 10 cm besteld worden.

Artikelnummer 8670

==========
Rekbare stof
Doorgaans zijn wolken niet zo vrolijk, maar deze wel!
Deze heerlijke stretch jersey is al voorgewassen en in de droger voorgekrompen, dus je kunt meteen aan de slag.
Gemaakt van 95% organic katoen en 5% lycra en 160 cm breed.

Deze stof kost 18,99 per meter en kan ook per 10 cm besteld worden.

Artikelnummer 8671

========

De volgende stoffen zijn in bestelling en kunnen alvast besteld worden.


ZNOK - Winter

Deze mooie winter Znok verwacht ik ongeveer 8 november binnen te krijgen.
Het is rekbare stof en zal 20,00 per meter kosten.

Voorbestelcode; 1

==========

Racoons

Ook deze rekbare stof verwacht ik rond 8 november binnen te krijgen.
En ook deze zal 20,00 per meter kosten.

Voorbestelcode; 2

========


Een prachtig katoentje! Deze lieve aapjes komen omstreeks 5 november binnen en gaan 14,95 per meter kosten.

Voorbestelcode; 3

========

Nog een super katoentje.
Deze verwacht ik ook rond 5 november binnen te krijgen.
Deze stof gaat 14,95 per meter kosten.

Voorbestelcode; 4

========

Dit katoentje komt ook rond 5 november binnen en gaat 14,95 per meter kosten.

Voorbestelcode; 5

========

Vrolijke aapjes op katoen!
Komen rond 5 november binnen en gaan 14,95 per meter kosten.

Voorbestelcode; 6

=========

Een mooi katoentje roze met witte stippen.
Komt ook rond 5 november binnen en gaat 10,00 per meter kosten.

Voorbestelcode; 7

==========

Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!

==========

Een heel fijn weekend allemaal! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl



























2 opmerkingen:

  1. Annemarie van rosmalen17 februari 2014 om 16:07

    Hoi! Heb je de oranje haaien nog? Zo niet, zou je me kunnen vertellen welk merk het is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemarie,

    Helaasssss dies helemaal op.
    Ik kocht de stof hier; http://www.tanyasum.com/shark-jersey-organic-cotton-p-329.html?language=en

    Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen